אודות

● בתי אבות תשושי נפש
●בתי אבות סיעודים
●בתי אבות לאלצהיימר
●בתי אבות לתשושים
●דיור מוגן

גילת רדליך כהן

הנני מומחית בגישור ובייעוץ ובהכוונת משפחות המטופלות בקשישים תשושים, סיעודיים ותשושי נפש, מציעה התאמה אופטימלית לבתי אבות בכל הארץ.

אני משמשת כיועצת לגיל השלישי בעלת ותק רב, החל 1998. לאור ההבנה העמוקה והניסיון הרב שצברתי עם השנים בתחום הטעון מנטלית ורגשית,  אני מציעה  בניית תוכנית המותאמת אישית לכל משפחה. מתחילת תהליך ההתלבטות, דרך למידת הזכויות והכרת מגוון בתי האבות שמתאימים דרך בחינת המוסד ועד היום שבו אתם בוחרים מה שנכון עבורכם
תוך דגש על ההיבטים הרגשיים והכלכליים ועל הבנת הבירוקרטיה מול המדינה. כל משפחה מקבלת יחס אישי וליווי צמוד.
המוטו שלי: "מתן תשומת לב לפרטים, האהבה והיכולת להכיל את החששות של הקשיש ומשפחתו, מהווים בסיס לתחילת תהליך בריא שבסופו יוצאים נשכרים".
 

היתרונות בפניה לייעוץ

תהליך הייעוץ חוסך למשפחה התרוצצויות בין בתי אבות, ממקד את המשפחה ומראה לה את המקומות המתאימים לה בכל הארץ!
לאור הידע הרב והניסיון שלי, אני מכירה את כל התנאים לקבלת עזרה מהמדינה ומסייעת לכם במילוי הטפסים באופן נכון ובכל התהליכים הבירוקרטים.
השירות ניתן למשפחה ללא תשלום, אני מתוגמלות על ידי בתי האבות שאליהם מופנים הקשישים (גם במקרים שהמימון על ידי המדינה).
 

ובנימה אישית…

כשסבתא שלי – רבקה – עברה את גיל 70 היא הודיעה לנו שנרשמה לבית אבות בגבעתיים. לאחר שהיא עברה שאלנו את הסבתא השנייה שלנו – הלה – מה דעתה לעבור גם לגור בבית אבות, היא סירבה. אבא שלי חיש קל בנה לה יחידת מגורים לידנו במושב. כאשר הכל היה גמור ומוכן היא שאלה "ומי ישחק איתי קלפים? ומי יראה איתי אופרה?" ומיד החליטה לעבור לבית אבות – קומה מתחת לסבתא רבקה. אחרי מספר שנים הן עברו מהחלק העצמאי לתשושים ומשם, לאחר שנים, לסיעודי. אני שבאתי בכל שבוע לבקר וראיתי את חיי החברה הבנתי כי הן עשו מעשה חכם.

בכדי לבדוק זאת צריכים לעשות סדר במושגים.

 
הניסיון והוותק מסייעים למשפחה לעבור את התהליך הרגשי יותר קל. הידע הרחב וההסבר המקיף שמקבלת המשפחה מהיועץ וההליכה יד ביד ביחד איתם לראות את המקומות -מקלה ומסייעת לשאלה הגדולה מכולם:
מי אנחנו  שנחליט עבור הורינו?
היום המגמה היא להשאיר בבית בסביבה הטבעית. אך לעיתים אין הדבר אפשרי ואז יש לבדוק אפשרויות נוספות שלעיתים אינן פחות טובות, אלא להיפך- עדיפות לסיטואציה ולצורכי הקשיש.
 
  
Call Now Button