ייעוץ והכוונה לבתי אבות

● בתי אבות תשושי נפש
●בתי אבות סיעודים
●בתי אבות לאלצהיימר
●בתי אבות לתשושים
●דיור מוגן

 

גילת רדליך כהן – ייעוץ לבתי אבות ודיור מוגן.

יקירכם אובחן כתשוש נפש,או סיעודי? אל תשארו לבד! אני אלווה אתכם  באופן צמוד בכל התהליך, שתחילתו בהתלבטויות יחד עמכם על האפשרויות השונות העומדות בפניכם, דרך בירור זכויותכם החוקיות מול הרשויות. בהמשך, אתלווה אליכם בסיורים להכרת בתי אבות מתאימים עד למציאת בית אבות סיעודי ליקירכם. בנוסף,  וכחלק מהשירות, אסייע לכם וליקירכם ביום המעבר עצמו ובתקופת קליטתו הראשונה של יקירכם בבית האבות המתאים לו. אני מומחית רבת שנים בייעוץ לבתי אבות. השירות ניתן ללא עלות בייעוץ צמוד וחם למשפחות המטופלות בקשישים תשושים, סיעודיים ותשושי נפש. לאור הנסיון הרב שצברתי וההבנה המעמיקה בתחום ההכוונה וההשמה לבתי אבות, אני בונה תכנית אישית המותאמת לכל משפחה בהתאם לצרכיה הייחודים תוך שימת דגש רב בייעוץ על ההבטים הרגשיים, המשפחתיים והכלכליים. כחלק מהתהליך, אני מסייעת למשפחות למיצוי זכויותיהם הכלכליות בסבך הבירוקרטיה למול רשויות המדינה הרלוונטיות. המוטו שלי: מתן תשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימת הדגש על האהבה והדאגה לרווחת ההורה המבוגר וגילוי הקשבה והכלה של החששות של הקשיש ומשפחתו במהלך התהליך כולו ומתן פתרונות איכותיים.

מדוע כדאי להתייעץ?

חברות הייעוץ חוסכות למשפחה התרוצצויות בין בתי אבות, הן ממקדות את המשפחה ומראות לה את המקומות המתאימים לה בכל הארץ! חברות הייעוץ מכירות את התנאים לקבלת עזרה מהמדינה ומיצוי הזכויות. עוזרות במילוי נכון של הטפסים ובהתמצאות בסבך הבירוקרטי.

מה כולל השירות

בניית תוכנית המותאמת אישית לכל משפחה. מתחילת תהליך ההתלבטות, דרך למידת הזכויות והכרת מגוון בתי האבות מתאימים, דרך בחינת המוסד ועד היום שבו אתם בוחרים שנכון עבורכם. תוך דגש על ההיבטים הרגשיים והכלכליים ועל הבנת הבירוקרטיה מול המדינה.

איך אקבל החלטה עבור הוריי?

בשנים האחרונות המגמה היא להשאיר את ההורים בבית בסביבה הטבעית. אך לא תמיד הדבר אפשרי ולעיתים אף עלול להיות מסוכן. לכן יש לבדוק אפשרויות נוספות שאינן בהכרח פחות טובות, אלא להיפך- עדיפות לסיטואציה ולצורכי הקשיש.

סל השרותים שלי כולל

Call Now Button